O mně

Moje fotka
Tohle vše mě prostě baví.

úterý 14. května 2013

NOVÝ ČLEN NAŠÍ RODINY


Jmenuje se Alvin a je mu 7 týdnů.Rasa:border kolie.
Nevím jestli jsme udělali dobře s výběrem psa,
ale rodina se shodla,že se k nám hodí.
Měli jsme rotvajlera Ráchel,která pošla 4.1.2013.Bylo jí 24.12.2012 12 let.
byla hodně bázlivá a poslušná.
Ještě máme bígla Jeryho.Je mu 13 let.Pravda už dědek.Sice hluchý se špatnými klouby,
ale úžasný.Neumím si život bez něj přectavit.
Moje dcera Lotynka na zadku chvíli neposedí a tak Věříme,že Alvin bude pro nás rozptýlení.
Po dvou dnech co ho máme doma,jsem zjistila,že máme doma vlastně další miminko.:-)
Čeká nás ještě dlouhá cesta,ale už ted se na ni těšíme.
Přectavuji Vám to naše mimčo.





1 komentář:

  1. Krásné ště%nátko ♥ a malá ,,už není malá ,ale moc pěkná mladá slečna .-)

    OdpovědětVymazat