O mně

Moje fotka
Tohle vše mě prostě baví.

pondělí 2. dubna 2012

NEDĚLNÍ BAŠTA PRO MÉ KOBYLKY


Jsem mámou tří dětí a povím Vám,že nevíce času trávím u šporáku.Hoši rostou a s nima i chut k jídlu.
Nezbývá ,než hledat receptíky jak nejlaciněji a dobře jim zalepit ty jejich hladová bříška.
O jednu dobrotu se s Vámi podělím a to i s receptem.
Holky směle do toho.Jsou výborné.

RECEPT:
300ml mléka
25g másla
2lžičky soli
1 lžička cukru
500kg hladké mouky
1/4 droždí
koření na pizzu.

Zaděláme těsto a necháme vykynout.Koření na pizzu se přidává do těsta.
Poté děláme rohlíky a pokládáme anglickou slaninou a nasrtouhaným sýrem.
Posypeme nvrch grilo.kořením.Pečeme na 220 stupnu a 20min.

4 komentáře:

  1. Kolik rohlíků z toho těsta je? A jí se to teplý? Vypadá to fakt pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. KAČI,JE JICH +- 13.JÍ SE I TEPLÉ.DÁVÁM JE HOCHŮM I NA SVÁČU.ZÁLEŽÍ JEN NA VANTAZII.PLNÍM JE I PÁTKY ATD.TĚSTO SUPER.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak dát do toho párek, tak mi děti utrahají ruce :-D Tak já to někdy zkusím. TAk mě tak napadlo, šly by i třeba malé slané koláčky? Jako že bych vyválela těsto, vykrájela kolečka a ozdobila šunkou, sýrem a tak? Byly by to super jednohubky na oslavu.

    OdpovědětVymazat
  4. KAČI,URČITĚ BY ŠLY.
    ZÁLEŽÍ JEN NA FANTAZII.URČITĚ TO ZKUS A PÍSNI JAK DOPADLY.

    OdpovědětVymazat